FreeLawAdvices_MainPic שוקלים להתגרש
FreeLawAdvices_MainPic שוקלים להתגרש
פנייה לייעוץ אישי



    5 טיפים חשובים שיעזרו לך לבחור עורך לגירושין

    כשמחליטים להתגרש חשוב לבחור עורך דין בצורה הנכונה ביותר. תחום הגירושין, הוא תחום מורכב ורגיש בעל סוגיות רבות ומגוונות המשפיעות על חייהם של בני הזוג וילדיהם.

    על כן, בחירה נכונה של עורך דין שיבין צרכיך ויפעל באופן המקצועי ביותר חשובה. אז, איך בוחרים עורך דין גירושין מומלץ? לפניכם 5 טיפים מנצחים.

    5 טיפים חשובים שיעזרו לך לבחור עורך לגירושין

    תוכן עניינים

    #1 בקיאות משפטית

    בחר עורך דין בעל ידע משפטי נרחב וניסיון בדיני משפחה ובפרט בתחום הגירושין.

    ככל שהעורך דין ליווה מקרים דומים למקרה שלך והציג מספר הצלחות בתיקיו, כך הדבר מעיד כי ידע לפעול בצורה הנכונה ביותר גם בעניינך.

    זכרו – אל תתנו למספר העובדים, משרד מושקע ויפה והבטחות מפתות לעבוד עליכם, יותר חשוב מכך הוא לבחון את בקיאותו המשפטית של עורך הדין ולזכור כי אין תחליף לניסיון.

    חשוב לבחור עורך דין בעל הכשרה בגישור. הליך גישור מהווה פתרון טוב בהליך גירושין ואף חוסך זמן שיפוטי יקר ומריבות מתמשכות. כיום, זוגות רבים מסדירים את ענייני הגירושין באמצעות הליך גישור, לכן כשעורך דין משמש כמגשר, הדבר מהווה יתרון.

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      #2 יחס אישי

      כל אדם רוצה להרגיש שהוא הכי חשוב, במיוחד בסיטואציות רגישות, בהן הוא זקוק לחום וביטחון.

      מספר דגשים לבחינת יחס אישי:

      • תחושת ביטחון – בחרו עורך דין שהצליח להעניק לכם תחושת ביטחון כי חרף תיקיו הרבים הוא יעמוד לשירותכם ויהיה זמין לכם.
      • רגישות וסבלנות – הליך הגירושין בפניו אתם עומדים, ככל הנראה צפוי להיות מורכב וארוך ולרוב ילווה בלחץ ומתח נפשי. לכן, כשעורך דין סבלני כלפיך ודואג להכיר בקשייך, הוא יידע להתמודד מולם ולהתאים להם פתרון משפטי הולם.
      • יצירתי – הליך גירושין יש לנהל בגמישות ויצירתיות ולא באסטרטגיות משפטיות חד גוניות. כך ניתן להגיע לתוצאה הטובה ביותר עבור הלקוח.

      #3 המלצות

      חשוב לקבל המלצות מפה לאוזן ולא להסתפק בקריאת המלצות אנונימיות בפורומים ורשתות חברתיות.

      כשאתם מקבלים המלצה על עורך דין מסוים, שימו לב לשאול אודות התנהלותו, האם היה יסודי, קשוב זמין ורגיש עבור הלקוח. צאו מתוך נקודת הנחה, כי אתר האינטרנט של עורך הדין אמור לשמש עבורכם חיזוק להמלצה נוספת שקיבלתם.

      בנוסף, ככל שאתם בוחנים את אתר האינטרנט של עורך הדין שימו לב כי הוא מעודכן.

      #4 היבט כלכלי

      זה לא סוד שלהתגרש זה דבר יקר. הליך הגירושין מטבעו הוא הליך יקר ולעיתים רבות העלויות עולות ככל שההליך מתקדם, לכן היערכות לכך היא חשובה. על כל אדם העומד בפני הליך גירושין לבצע מסלול כלכלי בו יוכל לעמוד.

      אל תתביישו לשאול אודות ההוצאות הצפויות והכרוכות בייצוגו של עורך הדין. נושא הכספים תמיד יהיה נושא "שלא נעים לדבר עליו" אבל זכרו כי יותר לא נעים יהיה להתמודד עם הפתעות כספיות שאין באפשרותכם לעמוד בו. חשוב לבחור עורך דין איכותי ובמקביל כזה המותאם לתקציבך האישי.

      הליך הגירושין מטבעו הוא הליך יקר ולעיתים רבות העלויות עולות ככל שההליך מתקדם

      #5 פגישת ייעוץ והיכרות עם העורך דין

      אל תוותרו על פגישת היכרות עם עורך הדין. חשוב לבצע תיאום ציפיות בניכם! אל תסתפקו בלשוחח עמו בטלפון או בפגישת זום. חשוב שעורך הדין יפרט לך אודות ההליך הצפוי, יפרט על אופן הטיפול המשפטי בהתאם לנסיבותיך ואף יציג את הקשיים הצפויים בניהול התיק.

      שיחת הייעוץ כרוכה בעלות, אולם חשובה ביותר לצורך גיבוש אסטרטגיה נכונה בכדי למנוע טעויות ואי הבהרות בהמשך.

      וודא במהלך הפגישה כי עורך הדין מדבר אליכם בגובה העיניים ומעניק לכם תחושת ביטחון ואף תבקשו ממנו לספר מניסיונו על תיקים דומים שניהל לאחרונה.

      בסיכומו של דבר, הליך הגירושין הוא הליך לא פשוט, הכרוך בקשיים רגשיים כבדים, עם זאת בחירת עורך דין מתאים לצרכיך יעניק לך תחושת ביטחון ויקל על אותה תקופה מאתגרת.

      לעיתים אנשים לא מבינים את החשיבות שבבחירת עורך דין ובוחרים בעורך דין לא מתאים בשל שיקולים שוליים, שימו לב לטיפים המצוינים ופעלו בהתאם.

      הכי חשוב –  סמכו על עצמכם ועל האינסטינקט האישי שלכם. במרבית הפעמים, אנחנו יודעים מה הכי טוב עבורנו.

      אנחנו עושים מאמץ שהתוכן המקצועי המופיע באתר freelawadvices יהיה מדויק, עדכני ויעיל. יחד עם זאת, האמור אינו תחליף לייעוץ פרטי עם עורך דין ואין להסתמך על המידע מבלי להתייעץ עם איש מקצוע.

      לייעוץ ראשוני חייג 077-2315790 (זמינות 24 שעות)
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מידע חשוב נוסף