FreeLawAdvices_MainPic שוקלים להתגרש
FreeLawAdvices_MainPic שוקלים להתגרש
פנייה לייעוץ אישי



    האם ניתן לסמוך על דירוג של צרכנים ברשת

    יותר ויותר אנשים נוהגים לקבל החלטות צרכניות, בעזרת מידע שאוספים ברשת. ולא מדובר רק באנשים ששוקלים האם להזמין חולצה כזאת או אחרת או לקנות תכשיט מחברה כלשהי.

    האם ניתן לסמוך על דירוג של צרכנים ברשת

    צפייה בדירוג של צרכנים ברשת עוזרת לאנשים לבחור עורכי דין בתחומי הצוואות והירושות, נוטריונים לטיפול בייפויי כוח, יועצי מס לצורך בקשת החזרי מס וכדומה. השאלה היא, האם ועד כמה ניתן לסמוך על דירוג של צרכנים ברשת, על המלצות על עורכי דין, רואי חשבון, יועצי מס או כל בעל מקצוע אחר. הדגשים הבאים יעשו לכם סדר.

    דירוג צרכנים מוטה לעומת דירוג לא מוטה

    כאשר נכנסים לאתר שמפרסם דירוג של צרכנים ברשת, צריך לפקוח את העיניים ולהבדיל בין דירוג צרכנים מוטה לבין דירוג שאיננו מוטה. דירוג מוטה הוא דירוג שמושפע משיקולים זרים. דירוג שאיננו מוטה, מתייחס לעסקים או לנותני שירותים בצורה רצינית ואמינה. ניתן לזהות דירוג שאיננו מוטה, על פי בחינה של אופן הדירוג והנימוקים השונים. בהמשך נציין טיפים נוספים, איך באמת להפיק את המקסימום מדירוג אמין של צרכנים ברשת.

    דירוג ללא השפעות זרות

    הזכרנו את הנושא של דירוג מוטה לעומת דירוג שאיננו מוטה, של צרכנים ברשת ונסביר יותר למה הכוונה. דירוג מוטה שהוא מטבעו פחות אמין, מושפע לא מהתנסות צרכנית נקייה. לדוגמא, דירוג לא אמין יגיע מטעם צרכן ברשת אשר קיבל הטבה מיוחדת מספק של מוצר או שירות. גם מקורבים לנותן השירות או לספק עשויים לדרג ולתת ציונים בצורה פחות אובייקטיבית. ישנם אנשים שמפרסים דירוג לכאורה כצרכנים, אך למעשה הם מקבלים תמיכה מטעם בעל עסק או מותג. התמיכה יכולה להיות במוצרים או במתן חסות לערוץ מדיה או קהילה צרכנית ברשת שמתפעל הצרכן המדרג.

    איך להפיק את המקסימום מדירוג צרכנים

    אלה הכללים שיוכלו לאפשר לכם לסמוך על דירוג של צרכנים ברשת:

    1. פירוט של הסיבות לדירוג וחוות הדעת – כאשר מפורטות הסיבות לדירוג, אפשר להבין האם מדובר בהמלצה רצינית ואמינה.
    2. תנו משקל גבוה לדירוג עדכני. דירוגים ישנים לא תמיד מעידים על המצב הנוכחי.
    3. השוואה בין דרוגים שונים, של כמה צרכנים – בקבלת החלטה צרכנית מושכלת על סמך דירוגי צרכנים, חפשו כמה דירוגים לאותו מוצר או שירות.

    אנחנו עושים מאמץ שהתוכן המקצועי המופיע באתר freelawadvices יהיה מדויק, עדכני ויעיל. יחד עם זאת, האמור אינו תחליף לייעוץ פרטי עם עורך דין ואין להסתמך על המידע מבלי להתייעץ עם איש מקצוע.

    לייעוץ ראשוני חייג 077-2315790 (זמינות 24 שעות)
    פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      מידע חשוב נוסף